jump to navigation

Instant Eye Makeup Remover – Dior January 25, 2012

Posted by lillylikes in Eyes.
trackback

Scroll down for English version

De mult imi caut un demachiant bun. In sfarsit am gasit unul care este perfect! Ba nu, gresesc, e mai mult ca perfect! Demachiantul non-uleios Instant Eye Makeup Remover de la Dior cu extract pur de crin 🙂 imi curata ochii foarte usor si delicat, si indeparteaza foarte eficient si cele mai puternice rimeluri rezistente la apa pe care le am.

Inainte de folosire agit bine sticla pentru ca cele 2 faze lichide ale solutie sa se omogenizeze, umezesc o discheta de bumbac cu putin demachiant (pana simt degetele umede pe partea cealalta a dischetei), aplic discheta umeda pe pleoape si o tin pentru cateva secunde, apoi foarte usor trag cu discheta in jos pe pleoapa. Repet miscarea de cateva ori, iar la final intorc si folosesc discheta si pe partea cealalta. Repet toata operatiunea si pentru ochiul celalalt.

Nu mi-a venit sa cred ce usor indeparetaza acest demachiant rimelul si tusul pentru ochi fara sa simt pielea subtire din jurul ochilor iritata in vreun fel, fara sa apas, fara sa doara, fara ca ochi sa ramana rosii, fara usturimi si piscaturi.

De curiozitate, am dat apoi si cu apa pe fata, doar sa vad daca au ramas urme de rimel pe gene. Nu a ramas nimic :). Dar ce am observat a fost ca pielea in contact cu apa a devenit putin uleioasa. Cei de la Dior spun ca demachiantul lor este non-uleios. Intr-adevar, cand imi curat ochii nu simt nici un ulei pe fata, dar daca pui apa pe ochi dupa demachiere imediat se simte cum pielea devine uleioasa.

Oricum acesta este un demachiant care actioneaza gentil, elegant si finut asupra pielii subiri din jurul ochilor, iar la final pielea ramane hidratata si de aceea primeste din partea mea 5 flori de crin.

English version

I have been looking for a good make-up remover for a long time. I have finally found one that is perfect! No, I am wrong, it is more than perfect! The non-oily Instant Eye Makeup Remover from Dior with a pure lily extract 🙂 is able to clean my eyes very easily and delicately, and it efficiently removes even the most water-proof mascara I have.

Before use I shake the bottle well so that the two liquid phases of the solution are well homogenized, I apply a little remover on a cotton disc (until I feel that it comes through the other side), apply the wet disc on my eye-lids and hold it there for a few seconds, then I gently drag the disc downwards on the lid. I repeat the movement a few time, and in the end I turn the disc and use the other side. Then I repeat this procedure on the other eye.

I could not believe how easy this make-up remover works on the mascara and eye-contour without irritating in any way my thin skin around the eyes, without pressing, without hurting, without the eyes becoming red, without burning or stinging sensations.

As a curiosity, I put on a bit of water on my face, just to see if there is any mascara left on the eyelids. There wasn’t any :). But what I did observe is that the skin, in contact with the water, became a bit oily. The people at Dior say that their make-up remover is non-oily. Indeed, when I clean my eyes I do not feel any oil on the face, but if you put a bit of water on the eyes, right after removing the make-up, you can feel the skin becoming oily.

Anyway this is a make-up remover that acts gently, elegantly, and smoothly on the thin skin around the eyes, and in the end the skin remains hydrated and thus it gets 5 lilies from me.

Comments»

1. alina - March 13, 2012

Non uleios nu o fi insemnand, oare, acele “huiles seches”, adica uleiurile alea care nu ung si nu ingrasa pielea?


Leave a Reply

