jump to navigation

Back to Life January 11, 2012

Posted by lillylikes in Personal.
trackback

Scroll down for English version

This slideshow requires JavaScript.

Am revenit. Stiu ca a trecut ceva vreme de cand am mai scris ceva pe blog. Chiar nimic. Nici de bine nici de rau. Efectiv nu am avut vreme nici sa respir. As vrea sa le multumesc tuturor care au fost pe blog chiar si in zilele in care nu am scris nimic. Sa stiti ca m-am simtit oribil, ca veniti si ma vizitati, iar eu nu aveam nimica nou. Nu ca nu as fi avut ce scrie… dar efectiv nu am avut timp. Va multumesc oricum din suflet!

Dar acum mi s-a confirmat ceea ce banuiam de mult si imi era greu sa recunosc. De fiecare data cand calatoresc in Romania ma intorc la Bergen mai obosita decat am fost la plecare. Aici in Bergen ma tot plang ca e rutina zi de zi, ca nu avem activitati noi si interesante, ca sunt foarte obosita cu toate pe cap fara nimeni sa ma ajute… dar… DAR… cu toate acestea dupa ce ajung in Romania si stau acolo 1-2-3 saptamani ajung sa vad ce inseamna sa fii cu adevarat obosit. Mai ales de sarbatori.

Ba ai musafiri, ba te duci in vizita, ba ai de facut mancare (si nu pentru 3 persoane ci pentru o intreaga famile sau doua 🙂 ), cumparaturi pentru Pasti/Craciun/ce-o-fi, activitati cu copiii, mai iesi la un film, te mai duci la o pizza, prin mall-uri sa vezi ce mai e nou, prin centru orasului, te mai oboseste incredibil de tare si traficul din oras, etc, etc, etc. Adevarul e ca in Romania, pentru mine, fiecare zi, ora si minut sunt contra-cronometru programate.

Ceea ce mai stiu e ca la final, cand ajung pe aeroportul din Bergen si vad in tunelul terminalului, sus undeva pe la mijlocul lui, scris cu rosu “Velkommen til Bergen” imi zic in gand “Doamne, ce bine ca am ajuns la Bergen. Sunt atat de obosita. Am nevoie de odihna”.

Probabil ca vacanta aia in care te intorci mai obosita decat atunci cand ai plecat nu ar trebui numita vacanta… Adevarul este ca nu am o definitie pentru vacantele de genul acesta.

Sper din suflet ca ati intrat in 2012 mai odihniti decat mine, mai maturi cu 1 an, cu mai multi prieteni si mai putini dusmani, cu idei noi si traznite, linistiti, sanatosi, impacati si fericiti. Daca nu, sper ca le aveti pe lista “things to do in 2012″. La Multi Ani 2012!

Ca sa ma revansez pentru absenta va arat ceva poze cu atmosfera din Cluj. Ma rog, nu neaparat de iarna ca fara zapada si la +8, +10 grade numai atmosfera de Craciun nu e. Poate ca ar fi mai bine sa spun va rog sa va delectati cu o atmosfera de toamna tarzie/primavara devreme cu aroma de Craciun de pe la Cluj :).

English version

I am back. I know it has passed a while since I wrote anything on the blog. Really nothing. Neither good nor bad. I really did not have much time to breathe. I would like to thank though to those that came back on my blog even during the days I did not write anything. You should know that I felt terrible, you came here for a visit, and I did not have anything new to show.  Not that I did not have a subject, but I truly did not have time for that. Many thanks anyway!

But now I got confirmed something that I suspected for a long time and was difficult to admit. Every time I travel to Romania I come back to Bergen more tired than I was when I left. Here in Bergen I keep complaining about the daily routine, that we do not have enough new and interesting activities, that I am very tired with everything on my head and nobody to help… but… BUT… with all these after I get to Romania and stay there for 1-2-3 weeks I get to see what it means to be truly tired. Especially during the holidays.

You either have guests, or you go for visits, or have to cook ( and not only for 3 persons, but for an entire family or two 🙂 ), shopping for Easter/Christmas/whatever, activities with the kids, going out to a movie or for a pizza, through the malls to check out what else is new, through the city center, you get incredibly tired in the city traffic, etc, etc, etc. The truth is that in Romania, for me, every day, hour and minute are against the clock and tightly scheduled.

What I also know is that, in the end, when I get to the Bergen airport and see at the end of the tunnel, or somewhere in the middle on the upper side, the red sign that says “Velkommen til Bergen” I say to myself “God, it’s good I got back to Bergen. I am so tired. I need some rest”.

Probably that vacation that you come from more tired than you were when you left should not be called vacation… The truth is that I do not have a definition for this kind of vacation.

I truly hope that you got in 2012 more rested than me, more mature with one year, with more friends and less enemies, with new and wicked ideas, peaceful, healthy, reconciled and happy. If not, I hope you have them on the “things to do in 2012″ list. Happy New Year 2012!

To make it up for my absence I show you a few pictures with the atmosphere from Cluj. Well, not really a winter one, without snow and +8, +10 Celsius it really is not a Christmas atmosphere. Maybe it would be better to let you delight yourselves with a late autumn/early spring atmosphere with a Christmas aroma in Cluj :).

Comments»

1. URL - January 17, 2012

Exceptional post even so , I was wanting to know in case you could write a litte far more on this subject? Id be quite thankful in case you could elaborate slightly bit far more. Thanks! 393928


Leave a Reply

