jump to navigation

cosmetics at work December 9, 2011

Posted by lillylikes in Face & Skin.
trackback

Scroll down for English version

Cred ca toata lumea are cate ceva cosmetice la serviciu. Nu multe. Suficiente pentru cat timp petreci acolo. M-am uitat si eu in jur pe la serviciu si uite ce am gasit:

– Luxury Hand Lotion (Grace Cole, Co. England) with lime, basil si pink grapefruit – cateodata este necesar sa ma spal pe maini de cateva ori pe ora, astfel sapunul si apa imi usuca foarte tare mainile. Lotiunea asta pentru maini este fantastica, se absoarbe foarte repede in piele, nu imi lasa mainile unsuroase, miroase binisor, a fost ieftina (50NOK/7 euro/500ml) deci este perfecta pentru ceea ce am nevoie la serviciu;

– Crema de maini pentru piele uscata (L`Occitane) in general crema asta este foarte buna si grasa, una dintre cele mai bune creme de la L`Occitane, o folosesc la finalul fiecarei zile inainte de a pleca acasa. Imi hidrateaza foarte bine mainile, se absoarbe in piele, miroase frumos, nu foarte ieftina (100NOK /14 euro/50ml), dar imi place foarte mult si am de gand sa o mai cumpar;

– Lip Balm (Balea) – folosesc balsamurile de buze de foarte multe ori pe zi pentru a-mi hidrata pielea buzelor. Acesta il folosesc in interiorul cladirii, daca am cate o sedinta sau intalnire cu cineva mai important pentru ca este usor rozuliu-sidefat si imi confera o tenta de eleganta. Zic eu :);

– Lip Balm (Blistex) SPF15 – il folosesc la finalul zilei cand plec acasa, este foarte hidratant, lasa buzele moi si catifelate in plus are si SPF 15. Este perfect pentru zilele reci si ploioase din Bergen;

– Dexem Creme (Becur), cortisone free (for skin irritations and eczems): aceasta crema nu o mai folosesc in prezent, dar am folosit-o pana prin vara pentru ca aveam o iritatie usoara pe maxilare. Crema asta, cumparata de la farmacie, nu are cortizon si este speciala pentru iritatii sau exeme ale pielii. Va rog, daca aveti si voi ceva de genul, aveti grija cum folositi cremele pe baza de cortizon sa nu va creati o dependenta pentru acesta. Este tare dureros, urat si este nevoie de timp lung sa scapati de aceasta dependenta. Am patit-o si eu si am avut de tras de la el, o sa scriu un post despre asta curand.

– 2 servetele umede dezinfectante (antibac) le folosesc de obicei daca maninc ceva prin birou :);

– Anti Bacterial and Hand Sanitizer Gel: il foloseam cand a fost epidemia de gripa prin Bergen. Acum mai rar ca simt ca imi usuca mainile destul de tare si incerc sa il evit. Acum il folosesc in caz de maxima nevoie;

– 2 perfumes samples (Davidoff and Kenzo): cand uit sa ma parfumez acasa, sau am nevoie de o improspatare pentru o sedinta. Le tin la birou pentru ca m-au salvat de cateva ori. Poate de mai multe ori pentru ca sunt pe terminate…;

– Refreshing Body Spritz with Lime and Ginger (Spa O2) for a quick pick-me-up :): il tin la birou pentru ca am zile in care stau foarte mult in fata calculatorului. Dupa cum se stie calculatorul usuca foarte tare pielea fetei. Asa ca acest refresher il folosesc de 2-3 ori pe zi, simpla pulverizare pe fata si pe gat pentru o hidratare/improspatare rapida, mirosul lui este foarte subtil si nu imi anuleaza mirosul parfumului pe care il port. Imi place foarte mult mai ales ca dupa simpla pulverizare simti o stare de racorire pe fata, pe ochi si pe frunte. Ideal daca mai am si cate o durere de cap. Daca nu aveti asa ceva va rog sa va cumparati unul, sa il tineti aproape de calculator si mai ales sa il folositi in caz de nevoie.

Sper ca ati gasit cateva sugestii bune. Oare voi ce cosmetice aveti pe la locul de munca?

English version

I guess everybody has a few cosmetics at the office. Not that many. Just enough for the time spent there. I looked around myself at the office and here is what I found:

– Luxury Hand Lotion (Grace Cole, Co. England) with lime, basil and pink grapefruit – sometimes it is necessary to wash my hands a few times an hour, so the soap and water are drying my hands quite a lot. This hand lotion is fantastic, it absorbs very fast in the skin, it does not leave the hands greasy, it smells OK, it was cheap (50NOK/7 euro/500ml) so it is perfect for what I need at the office;

– Hand cream for dry skin (L`Occitane) in general this cream is very good and oily, one of the best creams from L`Occitane, I use it at the end of each day before going home. It moisturises my hands very well, it absorbs well, smells nice, it is not that cheap (100NOK /14 euro/50ml), but I like it very much and I intend to buy it again;

– Lip Balm (Balea) – I use lip balms quite a lot during the day to moisturise the skin on the lips. I use this one inside the building, every time I have a meeting with someone important because it is slightly pink-pearlish and it gives an elegant hint. I say :);

– Lip Balm (Blistex) SPF15 – I use this one when I go home, it is very moisturising, it leaves the lips soft and smooth, plus it has a SPF 15. It is perfect for the cold and rainy days in Bergen;

– Dexem Creme (Becur), cortisone free (for skin irritations and eczemas): This cream I do not use presently, but I did use it until this summer because I had a slight irritation on my cheeks. This cream, which I bought at a pharmacy, does not have cortisone and it is special for skin irritation or eczemas. Please, if you have something similar, be careful how you use the cortisone based creams not to get a dependency on it. It is quite painful, ugly and it takes a long time to get rid of this dependency. I had it and it was quite difficult, I will write about this soon.

– 2 wet antibacterial tissues (antibac) which I use if I eat in my office :);

– Anti Bacterial and Hand Sanitizer Gel: I used this one when there was a flu epidemic in Bergen. Not that often now because I feel it dries my hands quite a lot and I try to avoid it. Now I only use it in case of maximum emergency;

– 2 perfumes samples (Davidoff and Kenzo): when I forget to put on a perfume at home, or I need a refreshing for a meeting. I keep them at the office because they saved me a few times. Perhaps more times because they are almost finished…;

– Refreshing Body Spritz with Lime and Ginger (Spa O2) for a quick pick-me-up :): I keep this one at the office because I have days when I spend a lot of time in front of the PC. As it is known the PC monitor can dry the face skin quite a lot. So I use this refresher 2-3 times per day, one simple spray on the face and neck for a quick moisturising/refreshing effect, its smell is very subtle and does not cancel the perfume I wear. I like it a lot especially that after a simple spray you feel a cooling sensation on the face, eyes and forehead. Ideal if in addition I have a headache. If you do not have one of these please buy one, keep it close to the PC and most of all use it in case of need.

I hope you found at least a few good suggestions. I wonder what kind of cosmetics do you keep at your office?

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

