jump to navigation

BlondMe. December 9, 2011

Posted by lillylikes in Hair.
trackback

Scroll down for English version

Era o vreme cand aveam parul blond. Blond si lung. Blond platinat si lung pana la talie. A fost. Imi lipseste?! Cateodata da, cateodata nu :). Imi lipseste atunci cand am un eveniment important sau cand simt ca as vrea sa imi aranjez parul mai sofisticat si mai interesant. Deci acum nu foarte des :). Nu imi lipseste pot zice aproape zilnic, pentru ca parul blond si lung este greu de intretinut, este greu de colorat, este greu de spalat, este dificil de aranjat. Zilele mele sunt contra cronometru, imi trebuie un par care atunci cand ma trezesc deja sa fie aranjat, pieptanat si spalat gata sa iasa din casa :). In fine.

Asa cum ziceam pana nu demult am fost blonda si imi placea foarte mult sa imi intretin parul cu produsele BLOND ME de la Schwarzkopf, pe care le cumparam de la un salon de coafura din Cluj. Ce a mai ramas din ele, si la care pot face poza este samponul Blond Me, care imi place foarte mult si nu l-am aruncat. Stiti de ce? Pentru ca si acuma, cateodata, cand mi se face dor imi spal parul cu el… Interesant este faptul ca imi spala parul foarte-foarte bine, chiar daca este saten, imi lasa parul curat, nu il simt incarcat deloc, este excelent. Nu cred ca imi voi mai cumpara unul acum, pentru ca nu am parul blond, dar daca cumva o sa ma vopsesc din nou e clar ca atat el cat si restul produselor din gama lor vor reveni pe la mine prin baie. Dar daca careva dintre voi are parul blond, aruncati un ochi pe site-ul lor, printre produsele din gama Blond Me, sa vedeti ce vi s-ar potrivi.

English version

There was a time when I had my hair blonde. Blonde and long. Platinum blonde and long to the waist. It used to be. Do I miss it?! Sometimes yes, sometimes no :). I miss it when I have an important event or when I feel that I would like to fix my hair more sophisticated and more interesting. So not very often now :). I don’t miss it maybe daily, because blonde and long hair is hard to maintain, it is difficult to dye, hard to wash, difficult to arrange. My days are against the clock, I need a hair that when I wake up it is already fixed, combed washed and ready to go out of the house :). Anyway.

Like I said not long ago I was blonde and I liked very much to maintain my hair with the BLOND ME products from Schwartzkopf, which I used to buy from a hair salon in Cluj, What was left of them, and which I can show is the Blond Me shampoo, which I like very much and I have not thrown away.  Do you know why? Because even now, sometimes, when I miss it I use it to wash my hair… Interesting that it washes my hair very-very well, even if it is brown, it leaves the hair clean, it does not load it, it is excellent. I don’t think I will buy one now, because I do not have blonde hair, but if I will dye my hair again it is clear that both the shampoo and the product line will come back in my bathroom. But if one of you has blonde hair, check their  website among the Blond Me products and see what would suit you.

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

