jump to navigation

my new photo camera December 4, 2011

Posted by lillylikes in Personal.
trackback

Scroll down for English version

Sambata am primit cadou o camera foto “demna de un adevarat blogger” dupa cum zice sotul meu :). Asa ca Mos Craciun isi face simtita prezenta prin casa. Nu pot decat sa ma bucur ca am asa o lista lungaaaaaa… Camera foto pe care o aveam inainte, un Sony DSC H50, cumparata acum cativa ani de prin Grecia, da semne de oboseala. Ma rog, de atunci a mai capatat cateva “socuri” si de la fiica-mea :), dar acum de cand am inceput sa scriu blogul am observat cat de greu focuseaza pe anumite detalii si ma enerva la culme.

Toate acestea sunt de domeniul istoriei. Voi avea super poze, super rezolutie si super detalii cu camera mea noua Canon EOS 550D prevazuta cu 2 obiective, accesoriile de curatare, geanta, lentile de protectie, memorie de 8GB si o carte care te invata sa faci fotografii mai bune. SUPER-SUPER… Nu este ultima camera scoasa pe piata de cei de la Canon, dar pentru mine e de ajuns. E atat de “desteapta” si stie sa faca atatea chestii bune, nu ma satur sa ma joc cu ea. Am observat ca pot sa imi spionez vecinii cu ea, dar nu vecini de langa mine ci pe cei pe dealul vis-a-vis de al nostru, iar distanta nu e mica deloc :).

Nu v-am spus eu ca “sotul meu ma completeaza” si ca nu mai e nevoie de cuvinte intre noi pentru ca sa stim ce avem de facut?! Iata dovada, stia exact ce imi doream de Craciun. Asta imi da de gandit un pic…  Oare cat de bine stie sa imi citeasca gandurile? Poate ar trebui sa mi le cenzurez pe unele, macar asa de bun simt sa nu il supar :)?!

English version

On Saturday I got as a present a brand new photo camera “worthy of a true blogger” as my husband says :). So Santa Claus is making felt his presence around the house. I ban only rejoice because I have a loooooong list… The photo camera that I had before, a Sony DSC H50, bought a few years ago from some place in Greece, is starting to show its age. Well, it got quite a few “shocks” from my daughter as well :), but now ever since I started writing my blog I noticed that it focuses very badly on certain details and it annoys me a lot.

All these are history now. I’ll have some super pictures, super resolution and super details with my new camera Canon EOS 550D which came along with two lenses, a cleaning kit, a bag, protective lens, a 8Gb card and a book that teaches how to take better pictures. SUPER-SUPER… It is not the last model on the market from Canon, but for me it is enough. It is so “smart” and can do so many cool tricks, I cannot get enough playing with it. I noticed that I can spy my neighbors with it, but not the ones next door, but the ones on the hill opposite to our house, and the distance is not small at all:).

Didn’t I tell that “my husband  completes me” and that we don’t need words to know what we have to do?! Here is the proof, he knew exactly what I wanted for Christmas. This kind of makes me think a little… I wonder how well can he read my mind? Maybe I should censor some of my thoughts, at least as common sense and not to offend him :)?!

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

