jump to navigation

H&M Versace boots November 30, 2011

Posted by lillylikes in Fashion.
trackback

Scroll down for English version

Yippie, azi am primit botinele de la Versace H&M prin posta. Le-am gasit on line saptamana trecuta si le-am comandat. Au ajuns cu o zi intarziere, dar bine ca au ajuns :). Sunt super dragute si elegante. Poate un pic prea inalte pentru mine, ca nu am umblat cu tocuri asa inalte de foarte mult timp… Va fi o provocare pentru mine sa merg pe asa tocuri inalte din nou, asa ca am sa incep prin a le purta zilnic prin casa :). Abia astept sa le scot la plimbare prin oras sau macar pana la serviciu sa i le arat lui H. Oare de ce nu mai gasesc, nici macar on-line geaca asta super frumoasa?! Probabil pentru ca toate lumea o place. Adevarul e ca daca si eu as avea-o si chiar daca mi-ar fi mica nu as returna-o, ci as incepe o cura de slabire drastica :). Asta cred ca imi lipseste, un etalon precum o geaca din asta ca sa ma motiveze un pic… ma rog, un pic mai mult :).

In fine, botinele arata super bine, imi plac foarte mult pentru ca au fermoar pe interiorul piciorului iar in fata se leaga cu siret pana sus. Astfel largimea botinei se poate regla foarte bine in functie de glezna piciorului. In plus, odata reglata largimea, te incalti/descalti foarte usor doar cu ajutorul fermoarului. Ce mai imi place mult la ele este tocul care cu toate ca este inalt, este foarte stabil si nu simt ca se misca in toate directiile. Eu sunt genul de persoana care calca foarte apasat pe calcai, iar tocurile inalte, de obicei, aveau de suferit din cauza asta, iar la final eu pentru ca nu mai simteam stabilitate sub picioare.

Abia astept sa le scot la plimbare numai sa treaca vremea asta mizerabila…este furtuna pe mare, iar la noi este vijelie. Sufla un vant ca te ia de pe picioare de-a dreptul… asa ca nu cred ca e o idee buna sa ma duc cu tocuri de 12 maine la serviciu :). Din pacate…

English version

Yippieee, today I received my H&M Versace boots via regular mail. I have found them last week on the H&M webpage and I order them on-line. They arrived one day later than expected, but thanks God they are here :). They are so nice and elegant. Maybe a little bit too high for me because I did not wear high heels since I-don’t-know-when… It will be a challenge for me to start wearing so high heels and I am thinking to start wearing them everyday inside the house :). I can’t wait to take them out for a walk or at least until work to show them to H (because I promised her). I wonder why I cannot find, not even on-line, this super cool jacket? I guess because everybody likes it. The truth is that if I would have it, even though it would be too small for me, I would not return it. Instead I will start as fast as possible a diet :). Maybe this is something that I need, a reference like this jacket to get a little bit motivated… oh well, maybe a little bit more :).

Anyway, the boots look very well, I like them very much because they have a zipper on the interior and in the front you can tie them high up. Thus, it is easy to adjust them around the legs. Beside, once this is adjusted you can put them on/take them off really easily using only the zipper. Another thing that I like, is that even though the heels are pretty high, they seem very stable and do not move in all directions. I usually step directly on my heels and thus, especially the high heels were the first thing affected and then myself, because I do not feel stable.

I cannot wait to take them out for a walk but I have to wait until this miserable weather ends… There is a storm on the sea and in the city the wind is blowing hard. It is blowing so hard that it is almost lifting you up… so, I guess, it is not a good idea to wear 12 cm heels tomorrow at work. Unfortunately….

Comments»

1. Bailey Mikell - November 30, 2011

So hot!

2. lillylikes - December 1, 2011

yes, and so cute 😉


Leave a Reply

