jump to navigation

Visionnaire final review November 28, 2011

Posted by lillylikes in Face & Skin.
trackback

Scroll down for English version

Deja a trecut o saptamana de cand am terminat Experimentul 1. Adevarul e ca nu stiu ce sa zic… Din poze eu vad o foarte mica schimbare a ridurilor mele din jurul ochilor de-a lungul celor 4 saptamani de cand folosesc acasta crema. Poate ca tenul este mai luminat si mai hidratat, dar pe langa aceasta crema am mai folosit crema si masti profesionale pentru fata, am fost la spa, masaje si alte chestii pentru ingrijirea tenului. Deci, nu as putea spune ca numai crema Visionnaire este responsabila pentru imbunatatirea tenului meu.

Visionnaire pretinde ca reduce ridurile si micsoreaza porii. Micsorarea porilor e greu de verificat pentru ca nu i-am masurat inainte. Poate ca trebuia sa imi cumpar un microscop mic, portabil pe care sa il pun pe frunte sa masor porii inainte si dupa cele 4 saptamani. Stati linistite ca nu am facut-o.. Inca 🙂

Estomparea ridurilor este si nu este, poate ca este putin ceva acolo estompat. Dar oare estomparea aceasta, atata cata e … sau nu e, se putea obtine numai cu o crema de 100 de euro?! Nu ma plang de pret, nu am facut-o niciodata la nici un produs, as da si 200 de euro pe ceva, dar sa stiu ca face exact ceea ce pretinde ca face. In fond sunt banii mei si pielea mea…

In acest caz:

– estomparea ridurilor nu este atat de remarcabila;

– porii sunt greu de comparat sa vad cat de mult s-au redus. Cu ochiul liber nu vad mare schimbare..

– pielea e mai hidaratata, tenul mai curat si stralucitor. Dar asa cum am spus am folosit si alte chestii profesionale pentru ingrijirea tenului.

Am citit pe undeva ca cei de la Lancome au testat crema pe 35 sau pe 48 de femei cu varsta intre 25 si 50 de ani si ca la final jumatate din ele au amanat operatia estetica (am citat din memorie). Sa fim seriosi, nu credeam ca o companie precum Lancome se preteaza la asemenea studii, adica 48 de femei?! Acum cand populatia a ajuns la 7 miliarde, si % de femei e cel putin jumatate sau mai mult?! Poate ca la operatiile estetice au renuntat femeile de 25 de ani ca doar mai au vreme :). Poate ca femeile din studiul lor, care aveau mai multe riduri vizibile si deja se gandeau sa faca o operatie estetica au si facut-o deja, pentru ca mi-e greu sa cred ca Visionnaire le-a estompat ridurile in asa fel incat sa renuntie la operatia estetica.

Concluzii: crema ramasa in tub am sa o folosesc in continuare pana se termina, pentru ca nu am observat sa-i faca rau tenului meu super sensibil si predispus la alergii si iritatii. Daca as cumpara-o din nou? Nu, cel putin nu pentru moment. Am la dispozitie o gama foarte larga de alte creme profesionale pentru ingrijirea fetei pe care vreau sa le incerc si nu simt ca Visionnaire si-a facut treaba in cazul meu. Poate ca, acum, nu sunt suficient de batrana pentru crema asta … Nu inca :). Din partea mea Visionnaire primeste 3,5 flori de crin si imi pare sincer rau pentru Lancome ca si-au petrecut 12 ani in laborator sa faca cercetare pentru crema asta… Poate urmatoarea.English version

It passed almost another week since I finished Experiment 1. The truth is that I don’t know what to conclude… From the pictures I see a very small change of my wrinkles around the eyes along the 4 weeks since I started using this cream. Maybe my complexion is brighter and better hydrated, but besides using this cream I also used some other professional creams and face masks, I went to spa, massages and other things for complexion care. So, I could not say definitively that only the Visionnaire cream is responsible for improving my complexion.

Visionnaire claims that is reduces wrinkles and shrinks pores. The shrinking pores are hard to check because I did not measure them before. Maybe I should have got myself a small microscope which I could place on my forehead and measure the pores initially and after the 4 weeks. Relax, I have not done it… yet :).

About stopping wrinkles, there it happened or maybe not, maybe there is something there. But I wonder about this wrinkle stopping, as much as it is… or not, could it have been obtained only with a 100 euro cream?! I am not complaining about the price, I never did that, I would pay 200 euros on something but knowing that it does exactly what it says it does. In the end it is my money and my skin…

In this case:

– stopping wrinkles is not particularly remarkable;

– the pores are hard to compare or to check how much they shrank. I cannot see any big change with the open eye…

– the skin is better hydrated, the complexion is cleaner and brighter. But as I said, I used some other professional things for complexion care.

I read somewhere that the people at Lancome tested the cream on 35 or 48 women with ages between 25 and 50 and that in the end half of them postponed an aesthetic surgery (quoted from memory). Let’s get real, I did not believe that a company like Lancome goes for this kind of studies, I mean 48 women?! Now when the population is over 7 billion and the women percent is more than half?! Maybe only the 25 year old did postpone surgery, they still have time :). Maybe the women in the study, who had several visible wrinkles and already were thinking about surgery already had it, because it is hard for me to believe that Visionnaire stopped their wrinkles in such a way that they would give up aesthetic surgery.

Conclusions: I will continue using the cream I have left until it is doe, because I did not notice any side effects for my super sensitive complexion which tends to have allergies and irritations. Would I buy it again? No, at least not for the moment. I have at my disposition a wide choice of professional creams for face care which I want to try and I do not think that Visionnaire did its job on me. Maybe I am not, at the moment, old enough for this cream… Not yet :). From me Visionnaire gets 3.5 lilies and I am really sorry for Lancome that they spent 12 years in the lab for research on this cream… Maybe next time.

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

