jump to navigation

My man is a “Man” November 25, 2011

Posted by lillylikes in Men.
trackback

Scroll down for English version

Sotul meu nu este foarte pretentios cand vine vorba de parfumuri, geluri de par sau alte chestii din astea. Cred ca i se pare ca e mai masculin daca adopta atitudinea asta de “ce-mi pasa mie, doar sunt barbat”… Ei bine, nu este complet adevarat. Cred ca ii pasa, dar nu vrea sa o arate ūüôā De unde stiu asta?! Ei bine, stiu pentru ca ii place foarte mult si foloseste tot timpul articolele din colectia Old Spice, articole pe care, din pacate nu¬†le gaseste in Norvegia. Cand i se termina after-save-ul il vad ca incepe sa suspine, dar nu¬†zice nimic. Oricum de fiecare data cand¬†calatorim, oriunde nu conteaza, si ajungem in magazine de cosmetice¬†se duce sa isi caute colectia Old Spice :). Concluzia: deci, ii pasa…

Din colectia lor¬†am observat ca cel mai mult ii place¬†after-shave-ul lor clasic. Nu pot sa il condamn. Si mie imi place :). Miroase foarte masculin, exact cum spune si¬†reclama “smell like a man, man”. Pentru sotul meu nu cred ca e important ce contine, nici nu cred ca conteaza ce contine si nici nu cred ca il intereseaza. Ceea ce ii place este ca miroase frumos, miroase masculin, nu ii irita pielea proaspat barbierita, ii lasa pielea moale si fina.. dar cel mai important cred ca este sa stie ca la final primeste un pupic de la mine pe obraz dupa absolut fiecare aplicare… ma rog si un suspin :).

Asa ca domnilor, daca doriti¬†pupici¬†de la¬†fetele/nevestele/prietenele/colegele/etc etc, daca¬†doriti¬†sa mirositi mai bine decat voi insiva (dupa cum spune reclama), daca vreti sa mirositi ca un barbat, si nu unu oricare, ci exact ca si sotul meu :), atunci folositi Old Spice, cel vechi si clasic. Din partea mea Old Spice after-shave primeste 5 flori de crin… si un suspin¬†:).

P.S. Imi plac extraordinar de mult reclamele lor. De exemplu ultima este senzationala,o puteti vedea aici, via Fulgerica.

P.S.2: In Bergen am vazut un deodorantul spray si cel solid de vanzare in magazinul Safari, Fantoft. Poate le gasiti si in restul magazinelor Safari de prin Bergen. Din pacate after-shave-ul nu l-am gasit.

English version

My husband is not very pretentious when it comes to perfumes, hair gels and other stuff like that. I guess he thinks it is more masculine if he goes about with this attitude “what do I care, I am a man, aren’t I ?!”… Well, it is not completely true. I think he cares, but does not want to show it :). How do I know this?! Well, I know because he likes a lot and uses all the time products from the Old Spice line, products which unfortunately he does not find in Norway. When his after-shave is running empty I see that he starts to sigh, but he says nothing. Anyway, every time when we travel, anywhere, it does not matter, and we get to a cosmetics shop, he just checks to see if he finds the Old Spice line :). Conclusion: so, he cares…

From their line I noticed that he mostly enjoys their classic after-shave. I cannot blame him. I like it too :). It smells very masculine, exactly how the advertisement says “smell like a man, man”. For my husband I guess it is not that important what it contains, I don’t think it really matters nor does he care much about it. What I think he likes is that it smells nicely, it smells masculine, it does not irritate the skin after shaving, it leaves the skin soft and smooth… but what is most important I guess is that he knows in the end he gets a kiss on the cheek from me after each use… and of course a sigh :).

So gentlemen, if you want free kisses from your girls/wives/girlfriends/colleagues/and so on, if you wish to smell better than yourselves (as the ad says), if you want to smell like a man, and not just like any man, but exactly like my husband :), then use Old Spice, the old classic one. From me Old Spice after-shave gets 5 lilies from me… and a sigh :).

P.S. I really enjoy their ads. For example the last one is sensational, you can see it here, via Fulgerica.

P.S.2: In Bergen I saw the spray deodorant and the solid one at the Safari, Fantoft shop. Probably you can find them at the rest of the Safari shops in Bergen. Unfortunately, I did not find the after-shave.

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

