jump to navigation

3M = “My Mrs. M” November 24, 2011

Posted by lillylikes in Personal.
trackback

Scroll down for English version

Banuiesc ca va aduceti aminte de Doamna Mea M. Ei bine nu o sa va vina sa credeti ca ieri a venit ea la mine in birou. Initial am crezut ca a venit sa imi spuna ca a citit postul pe care l-am scris despre ea, dar nici vorba… A venit sa imi spuna ca ea mi-a cumparat mie parfumul cu pricina… Nu mi-a venit sa cred!! Este un gest extraordinar pe care l-a facut pentru mine.

Adica nu numai ca mi-a spus numele parfumului, dar mi l-a si cumparat! Mie! A fost in vacanta in Spania si mi l-a cumparat de acolo… Mi-a spus ca si in Spania a intrebat-o foarte multa lume ce parfum foloseste :). Ei bine, nu ma mir :).

Apoi nu m-am putut abtine si i-am spus de blogul meu si ca am scris acolo cate ceva despre ea. Bineinteles ca aseara i-am trimis linkul sa citeasca postul.

Marea surpriza insa a veni azi. Cand mi-a dat parfumul, mi-a spus ca azi e ziua ei de nastere, si ca ceea ce am scris despre ea acolo este “cel mai grozav cadou primit vreodata de ziua ei”. Nu mi-a venit sa cred.. Adica ma gandeam ca va fi o surpriza pentru ea cand va citi postul meu pe blog, dar ca il va citi chiar de ziua ei nu mi-am imaginat… parca e o scena din filme :).

Voua nu??! Adica, sa stii ca ai acest parfum unic si prietenele, colegii, toata lumea te intreaba ce parfum e… Si sa pastrezi secretul pana cand ajung sa o intreb eu, complet necunoscuta din cantina… Apoi mai mult, sa imi faca surpiza sa il si cumpere pentru mine, cand de fapt este ziua ei de nastere, cand ea ar trebui sa primeasca daruri, surprize, flori… Parca este un pic prea mult, dar e adevarat.

In fine, azi am primit acest parfum extraordinar! Nu, nu va spun nici acum cum se numeste pentru ca as strica tot farmecul povestii… Ceea ce conteaza este ca un simplu parfum a reusit sa apropie doua femei, pana nu demult doua straine, intr-un mod cu totul si cu totul inedit… Si inca mai mult, imi dovedeste ca doamna M. este exact asa cum mi-am imaginat: are o frumusete, o bunatate si un rafinament care vine din interior, si pe care este pur si simplu imposibil sa nu il remarci.

Nu pot sa nu ma gandesc acum la faptul ca poate toti suntem inconjurati de “doamne M” sau ca adanc in sufletul nostru cu totii suntem sau ne dorim sa fim “o doamna M”. Poate ca ar trebui doar sa ne oprim putin din alergatura si rutina zilnica si sa ne uitam in jurul nostru cu atentie. Este imposibil sa nu remarcam ceva cat de mic, ceva frumos, unic si sensibil la o persoana din preajma. Poate astfel am descoperi mai multe “doamne M”, poate ne-ar descoperii altii “doamnele M” din suflete, si poate astfel fiecare zi ar fi precum ziua mea de azi: unica, frumoasa, fericita, surprinzatoare si plina de bunatate.

Eu una sunt atat de fericita ca azi am re-gasit-o/re-descoperit-o pe “doamna mea M” care este absolut grozava si careia ii doresc inca odata La Multi Ani si sa imi traiasca fericita!

Voi aveti o astfel de “doamna M”? Daca nu, uitati-va bine in jurul vostru… Eu sunt curioasa daca si cand voi mai gasi “doamna M”, asa pentru sufletul meu…

English version

I suppose you recall My Mrs. M. Well you won’t believe that yesterday she came to my office. Initially I thought she came to tell me that she read the post I wrote about her, but no way… She came to tell me that she bought that particular perfume for meI could not believe it!! It was an extraordinary gesture that she did for me.

I mean, not only did she confide in me with the name of the perfume, but she also bought it for me! For Me! She went for a vacation in Spain and bought it from there… She said that lots of people from Spain also asked her what perfume she was wearing :). Well, no wonder :).

Then, I could not help telling her about my blog and that I wrote a few things about her there. Of course I sent her the link yesterday so that she could read the post.

The big surprise came today. When she gave me the perfume, she told me that it was her birthday, and what I wrote about her in my blog “is the coolest present she ever got for her birthday”. I could not believe it… I mean I was thinking that it would be a surprise when she would read my post on the blog, but I did not imagine that she would do it for her birthday… it seems like a movie scene :).

Don’t you think so??! I mean, knowing that you have this unique perfume, and your friends, colleagues, everybody is asking you what perfume is it… And to keep the secret until I come and ask, I, a complete stranger at the canteen… And more than that, to make me a surprise and buy it for me, when it is actually her birthday, when she is supposed to receive gifts, surprises and flowers… It may be a bit too far fetched, but it is the truth.

Anyway, I received this extraordinary perfume today! No, I won’t tell you how it is called because I would probably ruin the charm of the story… What it does matter is that a simple perfume managed to get two women closer, which were strangers to each other not too long ago, in an absolutely special way… And even more than that, it proves to me that Mrs. M is exactly how I imagined her to be: she has a beauty, kindness and refinement that comes from the inside, and which is just impossible not to notice.

I can’t help thinking now that perhaps we are all surrounded by such “M Ladies” or that deep down in our souls we are or wish to be such a “Mrs. M”. Maybe we should all stop from all the rush and daily routine and look carefully around us. It is impossible not to notice something small, but beautiful, unique and sensible at the person next to us. Maybe in this way we would discover several such “M Ladies”, maybe others would discover the “Lady M” from within ourselves, and maybe in this way each day would be like my day today: unique, nice, happy, surprising and full of kindness.

I, for one, am so happy that today I found again/rediscovered “My Mrs. M” who is absolutely great and to whom I wish once again Happy Birthday and may she live a happy life!

Do you have such a “Mrs. M”? If not, look carefully around you… I am curious if and when will I find again a “Mrs. M”, just for my soul…

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

