jump to navigation

REN scrub November 21, 2011

Posted by lillylikes in Face & Skin.
trackback

Scroll down for English version

V-am povestit de experienta mea la centrul de remodelare Monik, vezi aici. La indicatiile pretioase ale lui Miki (multumesc frumos pentru ele) am inceput sa fac dus cu apa mai rece pentru a evita sau controla dilatarea vaselor de sange de pe picioare. De asemenea am descoperit si acest scrub Guerande Salt Exfoliating Body Balm de la REN pe care il folosesc saptamanal.

Verificand acum mai bine acest scrub am descoperit ca acesta contine sare de mare, ulei de busuioc, de menta si de masline pe langa alte extracte naturale: de rozmarin, grapefruit, migdale, si altele. Mai mult se pare ca acest scrub NU contine parabeni, parfumuri sintetice, glicoli si alti aditivi periculosi de acest gen.

Imi place foarte mult sa folosesc acest scrub seara la dus, dupa cate o zi obositoare, cand am dureri de spate sau de picioare. Dupa ce imi fac un masaj cu el imi simt pielea racorita, moale, fina, relaxata si hidratata. Cred ca este de la toate uleiurile pe care le contine. Este foarte interesanta senzatia, pielea nu ramane uleioasa ci este mai mult cremoasa (apa aluneca de pe piele), iar talpile imi sunt foarte alunecoase (parca as fi pe gheata). La final dupa uscare totul este OK.

Mirosul scrub-ului este putin ciudat, nu contine pafrumuri deci nu va asteptati la un miros de flori sau de iasomie :), este un miros cu care eu personal m-am obisnuit cam greu. La inceput mi se parea ca ma ineaca pentru ca mirosea puternic a menta. Intre timp ori m-am obisnuit eu cu el ori s-a mai evaporat din uleiul de menta 🙂 pentru ca acum chiar imi place cum miroase :). Si mai mult stiu ca este mai natural decat multe alte produse comerciale de acest gen si imi face bine la piele si la vasele mele de sange de la picioare (dilatate si ramificate).

Din pacate produsele REN nu se gasesc in Romania. Asta e mare pacat. Dar din cate observ s-ar putea ca Anglia sa le livreze si in Romania (transport in UE la 10 lire). Vezi aici.

Concluzie: Acest scrub merita 5 flori de crin pentru ca este exact ceea ce corpul meu are nevoie.

English version

I told you about my experience at the Monik remodelling centre, see here. After the precious advices from Miki (thank you very much for them) I started to use a bit colder water during showers in order to avoid or control the expansion of my blood vassels in my legs. Also I discovered this scrub, Guerande Salt Exfoliating Body Balm from REN which I use now weekly.

Checking the scrub a bit more thoroughly now I found out that it contains sea salt, basil, peppermint and olive oil besides other natural extracts: rosemary, grapefruit, almonds and others. Moreover it seems that this scrub does NOT contain parabens, synthetic perfumes, glycols, or other dangerous additives of the same kind.

I like very much to use this scrub during the evening shower, after a long tiresome day, when I have back or leg aches. After I make a massage with it I feel my skin refreshed, soft, smooth, relaxed and hydrated. I guess this is because of all the oils it contains. The sensation it leaves is very interesting, the skin does not remain oily but it is more creamy (the water runs smoothly off the skin), and the feet get really slippery (like I was on ice). In the end, after it dries out, everything is OK.

The smell of this scrub is a bit awkward, it does not contain any perfumes so do not expect any flower or jasmine scent :), it is an odour with which I personally got used to a bit hard. In the beginning it seamed to choke me because it smelled strongly like mint. In the meantime either I got used to it or the mint oil evaporated a bit more from it 🙂 because now I really enjoy the odour. :). Moreover, I know it is more natural than other commercial products of the same kind and does a lot of good for my skin and my blood vessels in my legs (expanded and ramified).

Unfortunately the REN products are not found in Romania. That’s a pity. But from what I observe they could get delivered from England to Romania (EU transport at 10 pounds). See  here.

Conclusion: This scrub deserves 5 lilies because it is exactly what my body needs.

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

