jump to navigation

Gold Bath November 15, 2011

Posted by lillylikes in Fashion.
trackback

Scroll down for English version

Imi plac bijuteriile, foarte mult, mult mai mult decat apuc sa le port.  Nu prea are importanta din ce sunt facute: argint, aur, pietre semipretioase, etc. Imi place sa le schimb des si sa le asortez cu imbracamintea, cand apuc :). Bijuteriile pe care le port in mod constant sunt inelele de logodna si verigheta (cred ca am mai spus de ele, vezi aici). Am observat ca dupa zile intregi de purtat inelele isi pierd din stralucire, sau se aduna sapun printre pietricele si oricat le pun sub jet de apa curata si/sau dau cu peria nu se spala si nu se curata.

Inainte de baie

Acum ceva vreme, intr-un magazin de bijuterii din Nuremberg sau Innsbruck, nu mai imi aduc aminte exact (clar ca ceva tara germanica) am gasit solutia Gold Bad, de la Silbo, pentru curatarea bijuteriilor din aur. Era si Silver Badpentru curatarea bujuteriilor de argint, dar nu stiu ce nu am cumparat-o…poate data viitoare :). Acum am vazut pe site ca Silbo au o intreaga colectie de curatat si intretinut bijuteriile.

Cutia pe care o am eu, acum vad ca e modelul vechi, contine 200 ml de solutie slaba anionica (sub 5%) si se poate folosi pentru ingrijirea bijuteriilor de aur; a bijuteriilor din pietre semipretioase: malachit, turcoaz, cora, perle; inclusiv bijuteriile placate cu aur. Cutia are inauntru si un cosulet micut cu un suport de prindere in care se aseaza bijuteriile. Se introduce in solutia din cutie si se asteapta 4-8 minute.  Scoti cosuletul afara si clatesti bine sub jet de apa. Bijuteriile arata incredibil de stralucitoare si de curate. Noi-noute 🙂

Dupa baie

Asa ca daca tineti la bijuteriile voastre si vreti sa arate noi, frumoase si stralucitoare tot timpul va trebuie baia asta pentru aur :). Neaparat. Altfel, o sa patiti si voi cum am patit eu intr-un magazin de bijuterii cu perle din Las Vegas (asta se intampla inainte de a avea eu baia asta minune): doamna care vroia sa imi vanda un inel cu perla s-a uitat la inelul meu de logodna si a zis “wow, that´s old”… Am inceput sa rad si i-am zis ca m-am maritat demult si nu mi-am schimbat barbatul intre timp :))

Concluzie: daca nu aveti baia asta de aur cred ca trebuie sa va schimbati prietenul/sotul/partenerul cat mai des, sa aveti tot timpul bijuterii noi, frumoase si stralucitoare :)). Macar avem de ales, nu?!

English version

I enjoy jewellery, very much, more than I get to wear them. It does not really matter from what they are made off: silver, gold, with semi-precious stones, etc. I like to change them often and try to match them with my clothes, whenever I have time for that :). The jewellery that I wear constantly are my engagement rings and my wedding ring (I guess I mentioned them before, see here). I noticed that after some days that I wear the rings they lose some of their shine, or they gather soap or residues around the rocks, and it doesn’t matter how long I try to wash and clean them with water and/or brush they do not get any cleaner.

Some time ago, in a jewellery shop in Nuremberg or Innsbruck, I don’t remember exactly (it was anyway a German country) I found the GoldBad solution from Silbo for cleaning gold jewellery. There was also a Silver Bad for cleaning silver jewellery, I don’t know why I did not buy that one too… perhaps next time :). I see now that they have an entire collection of care and cleaning jewellery products on the Silbo website.

The box I have, which I see is an older model, contains 200 ml of a slightly anionic solution (less than 5%) and it can be used for care of gold jewellery, of semi-precious stone jewellery: malachite, turquoise, coral, pearls; including gold plated jewellery. The box has a small basket inside, with a grabbing support, where the jewellery is placed. Then it is inserted in the box and wait for about 4-8 minutes; then take out the basket and rinse it well with water. The jewellery will look very clean and shining. Almost brand-new :).

So if you care about your jewellery and you want them to look like new, nice and shining all the time you would probably need this gold bath :). Definitely. Otherwise, you might experience something like what happened to me in a small pearl jewellery shop in Las Vegas (this was before I got this wonder bath): the lady that wanted to sell me a pearl ring took a look at my engagement ring and said “wow, that’s old”… I started laughing and told her that I got married a long time ago and did not change my husband in the meantime :)).

Conclusion: If you don’t have this gold bath you might need to change your boyfriend/husband/partner more often, to have newer, nicer and more shining jewellery all the time :)). At least we have this choice, haven’t we?!

Comments»

1. Greta - July 22, 2013

ok saw this stuff in Germany last week and yes yes its terrific my friends are using it…..where do I buy it. im in Australia xxx


Leave a Reply

