jump to navigation

woooaaawwwww….. November 1, 2011

Posted by lillylikes in Fashion.
trackback

Scroll down for English version

Avand in vedere ca iarna bate la usa va prezint un filmulet grozav si uimitor pe care l-am descoperit pe YouTube si este realizat de Wendy´s LookBook. Filmuletul are 4 minute si jumatate si ne arata pe o cale absolut originala 25 de moduri diferite in care se poate purta o esarfa. Filmuletul poate fi urmarit aici.

Ia spuneti, nu este grozav?! Esarfa reprezinta un accesoriu care nu ar trebui sa lipseasca din garderoba zilnica a unei femei. Ce am observat de cand locuiesc in Bergen este ca foarte multe fete, femei si chiar barbati poarta esarfe sau fulare de toate felurile si modelele, legate sau pur si simplu infasurate pe langa gat. Toti aratata asa de chic, de modern si de trendy…

Diminetile mele sunt extraordinar de agitate, fiind singura cu fiica mea pe care trebuie sa o iau la gradinita. Asa ca nici nu va pot explica ce agitatie e la noi in casa pana iesim pe usa (imi trebuie un post intreg numai despre asta 🙂 ). Vorba unei prietene de pe FB “dimineata as vrea sa pot fi o caracatita” :), no exact asa si eu… In fine, ideea e ca eu sunt pe ultimul loc si intodeauna uit sa imi iau o esarfa, cu toate ca am o gramada de diferite culori, modele si forme… Iar cand ajung la serviciu si le vad pe colege cu esarfele la gat foarte elegante, calme si proaspete suspin si imi zic in sine “intr-o zi am sa am si eu timp pentru mine… poate maine”.

Poate ca astea sunt numai scuze si ar trebui sa fac ceva… Ar trebui sa imi pun esarfa in geanta, in masina, in buzunar sau sa imi las una la serviciu pe undeva ca sa imi intre in reflex, sa ma obisnuiesc sa o am cu mine… Exact asa o sa fac, o sa imi iau o esarfa cu mine zilnic. Daca se va intampla sa fie prea cald sa o port la gat (cam rar in Norvegia, hihi) am sa o leg de incheietura mainii sau de geanta. Eu zic ca o esarfa poate fi purtata si asa, iar mie mi se pare foarte chic, modern si interesant.

Urmariti filmuletul cu atentie, exersati felurile care va plac cel mai mult si credeti ca vi se potrivesc, si purtati esarfe, oriunde, oricum si de orice fel! Incepand de azi! Ba nu, de ieri… :)!

English version

Thinking that the winter is knocking at our door, I want to show you a great and amazing video which I discovered on YouTube made by Wendy´s LookBook. This video has about 4 and a half minutes and shows, in a very original manner, 25 ways to wear a scarf. The video can be viewed here.

Well, what do you say, isn’t it great?! The scarf represents an accessory which should not be missing from the daily wardrobe of a woman. What I have noticed since I started living in Bergen is that many women, girls and even men wear scarves or mufflers of all types or models, simply tied or wrapped around the neck. All of them look so chic, so modern and trendy…

My mornings are extremely agitated, being alone with my daughter which I have to take to the kindergarten. So I cannot explain how hectic it can get in our house until we get out the door (I think I need to write a whole post about this one:) ). As a friend of mine wrote on FB “in the morning I wish I were an octopus” :), well the same happens to me… Anyway, the idea is that I think of myself always last and I always forget to take a scarf with me, even though I have quite a few, in different colors, models and shapes… When I get to the office and I see all my colleagues being calm and fresh wearing some very elegant scarfs, I tell myself “some day I will have some time for myself as well… maybe tomorrow”.

Maybe this is just an excuse and I should do something about it… I should put a scarf in my purse, in the car or in my pocket, or maybe leave one at the office some place, so that I get into the habit and get used to having one with me… That’s exactly what I should do, I will take a scarf with me daily. If it will happen to be too warm to wear it around the neck (rarely in  Norway, hihi) I will tie it around my hand-wrist or on my purse. I say that a scarf could be worn like this as well, and it sounds very chic, modern and interesting to me.

Just watch the video carefully, exercise all the ways that you like best or those that you think suit you, and start wearing all kind of scarves, everywhere, in every way and every time! Starting from today! Better yet, from yesterday… :)!

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

