jump to navigation

Spa Aktiv 365_2 October 30, 2011

Posted by lillylikes in SPA´s.
trackback

Scroll down for English version

Saptamana trecuta am fost a doua oara la Spa 365 de la centrul Aktiv 365 din Paradis, Bergen. Mi-am facut programarea miercuri direct la receptie pentru ca m-am intalnit acolo din intamplare cu Regina. Regina, o fata deosebita, a lucrat inainte la gradinita fiicei mele, dar din vara lucreaza la Spa 365. Asa ca nu se putea sa nu ma duc sa incerc ceva si cu ea 🙂 cu toate ca mi-a fost destul de greu sa renunt la Liv Kjersti…. De data aceasta mi-am ales din meniul lor un pachet de impachetare si detoxifiere a corpului cu alge (80 minute) la un pret de 990 coroane norvegiene adica 125 euro, asta pentru ca era ceva oferta, pretul intreg era 1200 coroane norvegiene adica 150 euro. Din pacate nu gasesc pagina de internet cu optiunile pe care le au ei de oferit clientilor 😦 poate ar trebui sa le includa cineva, cumva direct pe pagina lor noua de net. Am gasit doar ofertele si preturile de la centrul vechi (Sprek og Blid) sper ca sunt acestea si ca sunt inca valabile, le gasiti aici.

Am ajuns la centru exact la ora programata, ma astepta Regina care m-a condus in aceeasi camera in care am fost data trecuta cu Liv Kjersti. Regina mi-a aratat unde sa ma dezbrac, am primit 4 prosoape si o pereche de papuci de casa de bumbac. Yiippiieee 🙂 Dar Regina a zis sa ii folosesc numai la final dupa masajul si cremuirea picioarelor sa nu alunec pe jos, un pic ciudat, sau poate ca nu?! Dezbracata si infasurata in prosop am intrat in camera de sedinta unde pe pat era o folie de plastic. Cand l-am vazut m-am si gandit “ooo nuuuu, iar plasticul ala rece si senzatia aia nasoala la spate?!”. Dar nu a fost asa deloc si mi-am dat seama de ce. La Hammam Spa, unde am vazut si experimentat prima data un pat acoperit cu folie de plastic,  patul nu era incalzit deloc, folia fiind foarte rece mi-a dat o senzatie cam aiurea cand m-am asezat pe ea cu spatele gol. Dar de data aceasta, sub folie era un prosop si un cearceaf si sub toate astea o patura electrica. Temperatura se putea regla asa ca a fost super bine, cald si relaxant. Mai tarziu mi-am dat seama ca algele cu care am fost impachetata erau negre-verzui si foarte vascoase, deci trebuia sa protejeze cumva patul de mizeria care se facea.

Sa le luam pe rand. Regina a inceput sedinta prin a ma aseza pe pat. Trebuie sa va spun ca modul fetelor de la Spa 365 de a te aseza pe pat este UNIC si special. La cate centre spa am fost pana acum (ma rog 4 🙂 ), si in Cluj si in Bergen, nu am mai intalnit aceasta tehnica. Nu esti deloc expusa, nu te simti jenata sau sa te stresezi din cauza ca esti dezbracata si trebuie sa te vada cineva. Dupa ce m-am asezat pe pat Regina a inceput sa imi ferece energic tot corpul cu 2 bureti speciali pentru a imbunatati circulatia sangelui. Buretii erau aspri dar atat incat sa nu simti durere, din contra simteai cum sangele incepe sa circule mai bine prin maini si picioare. Dupa aceea, Regina a inceput aplicarea algelor pe tot corpul folosind manusi de unica folosinta, m-a impachetat in folia de plastic, m-a acoperit cu un prosop si cu  o patura si m-a lasat la “macerat” 20-30 minute. Intre timp mi-a aplicat o masca cu alge si pe fata, un prosop pe ochi, un balsam de buze pentru a le hidratat si m-a lasat asa sa ma relaxez. Din cand in cand Regina pulveriza un spray cu apa de trandafiri peste toata fata pentru hidratare, racorire, pentru un miros placut si  relaxare.

Cat timp am stat asa, Regina a umplut jacuzzi-ul cu apa si spuma si a pregatit 2 pahare cu apa rece. La final mi-a indepartat masca de pe fata folosind prosoape umede fierbinti, extraordinar de bune si de potrivite. M-a condus la baie unde am facut un dus, erau acolo sampon, balsam si gel de dus marca Krestin Florian. Dupa dus am stat in jacuzi 15 -20 minute, super relaxant, masaj cu bule si muuuulllltttaaaa spuma. Mi-a parut rau ca nu am putut sa dau drumul la jacuzzi mai mult si mai des pentru ca dadea spuma afara din jacuzzi si nu am vrut sa fac prea multa murdarie, era deja o gramada :)…

La final, revenita in camera de terapie, Regina m-a uns cu o crema amestecata cu  ulei de masaj pe tot corpul, cu o crema speciala pentru re-intinerire si cu efecte anti imbatranire pe fata amestecata cu 1-2 picaturi de ulei natural de lavanda si cu o crema speciala pentru picioare foarte grasa perfecta pentru calcaie. Am uitat sa intreb care a fost crema de picioare ca ma gandeam sa mi-o cumpar, am sa intreb data viitoare.

La plecare am primit un pahar cu apa, nu am mai primit ceaiul acela extraordinar de bun si aromat si nici fructele asa cum am primit data trecuta de la Liv Kjersti :). Mi-am cumparat crema de fata si uleiul de lavanda de la Krestin Florian, asta pentru ca Regina a verificat pretul pe loc ceea ce a fost foarte bine. Am sa le folosesc si am sa scriu despre ele aici pe blog. Data viitoare ma gandesc sa imi cumpar si masca de fata cu alge pentru ca intr-adevar tenul mea a fost extraordinar de fin si de curat,  iar in plus chiar imi trebuie o masca buna pentru ten.

Concluzii:

– am primit papuci de casa de bumbac, pentru ca data trecuta nu am primit, chiar daca i-am folosit numai la final :);

– Regina s-a descaltat si a umblat in sosete prin camera de terapie asa ca nu se auzea zgomotul papucilor ca si data trecuta, iar astfel am simtit ca a  fost mult mai relaxant si mai bine;

– tot timpul cat stai pe spate pe perioada sedintei de tratament, Regina mi-a pus sub gat un prosop rulat si cald fiind foarte relaxant si confortabil;

– curatarea fetei dupa demachiant sau dupa masca de fata a fost facuta cu prosoapele umede si calde, o metoda foarte buna, eficienta si relaxanta. A fost exact ca in secventele alea deja clasice din filmele cu gangsteri, le stiti?! Alea cand se duc la frizeria din cartier si le pune cate un prosop cald pe fata… Ei bine, intotdeauna am fost curioasa sa stiu ce senzatii ai cand iti pui un prosop cald pe fata… acuma stiu, e suuuupeeeerrrr bine :);

– am observat ca preturile produselor Kerstin Florian tot nu sunt afisate in vitrina, dar macar am avut posibilitatea de a verifica preturile la casa de marcat… oricum e mai bine asa decat sa te duci acasa si sa scrii mail in care sa intrebi pretul anumitor produse, apoi sa te hotarasti daca le vrei sa nu, ca apoi sa revii la ei sa le cumperi :).

– la final am primit numai un pahar cu apa, fara fructe si fara ceai ca si data trecuta;

– inca lipseste o oglinda in baie ca sa iti aranjezi parul si hainele la final iar in plus mi-a lipsit acum si un uscator de par. Dupa jacuzzi si dus parul era umed, vremea in Bergen nu e asa de calda incat sa iesi afara cu parul ud :). Poate ca ar trebui o masuta mica in baie cu tot felul de chestii utile pe care sa le poti folosi;

Adevarul e ca imi place din ce in ce mai mult atmosfera, personalul, serviciile si produsele folosite/oferite de ei, grija si atentia pe care mi le acorda pe perioada sedintei de tratament. Astfel, Spa 365 din Paradis, Bergen primeste din partea mea primeste 5 flori de crin.

Nota: Ce am mai aflat de la ei este ca in perioada 24 octombrie – 6 Noiembrie Spa Aktiv 365 are reduceri de 50% la absolut toate categoriile disponibile in meniul lor. Bineinteles ca am o programare in perioada respectiva :).  In noiembrie se va deschide un nou centru Aktiv 365 in Kråknes (in apropierea orasului Bergen). In data de 12 noeimbrie este “open house” ceea ce inseamna ca oricine poate vizita centrul pe gratis. In plus, daca deveniti membru acum prima luna este gratis. Eu sper ca vor fi mai multe promotii si reduceri pentru toti membrii Aktiv 365 :).

English version

Last week I went for the second time at Spa 365 from the Aktiv 365 centre in Paradis, Bergen. I made my appointment on Wednesday directly at the reception because I met there by chance with Regina. She is a great girl, who worked until not long ago at my daughters kindergarten, but started working at Spa 365 since this summer. So it couldn’t be without me going to try some more treatments with her 🙂 even though it was hard to give up on Liv Kjersti… This time I chose from their menu a package with wrapping and body detox with algae (80 minutes) at a price of 990 Norwegian kroner, ca. 125 euro, this because they had an offer, the full price was about 1200 NOK, ca. 150 euro. Unfortunately I cannot find the web page with the options they have to offer for clients 😦 maybe someone should include them, somehow directly on their new web page. I only found the offers and prices from the old centre (Sprek og Blid), I hope they are still valid, you can find them here.

I arrived at the centre exactly on time, Regina was waiting for me and lead me to the same room I was last time with Liv Kjersti. Regina showed me where to undress, I got 4 towels and a pair of cotton slippers. Yiippiieee :). But Regina said to use them only at the end of the massage and creaming of the feet so that I would not slip on the floor, a bit odd, or maybe not?!. Undressed and wrapped in my towel, I went to the session room where they had a plastic foil on the bed. When I saw it, I said “Ohh nooo, again that cold plastic and nasty sensation on my back?!”. But it was not at all like that and soon realized why. At the Hammam Spa, where I first saw and experimented the bed covered by the plastic foil, the bed was not at all warmed up, the foil was cold and gave me a weird sensation when laying on it with my bare back. But this time, under the foil there was a towel, a bed sheet and a warm electric blanket. The temperature was adjustable so it was super, warm and relaxing. Later I realized that the algae used for the wrapping were dark green and very viscous, so the bed needed some cover from the mess about to be made.

Let’s take everything in the proper order. Regina started the session by helping my on the bed. I have to say that the girls at the Spa 365 have a UNIQUE and special way in doing this. From all the spas I have visited so far (4 by the way 🙂 ), both in Cluj and Bergen, I have not seen this technique. You do not feel at all exposed, embarrassed or stressed because you are undressed or that someone might see you. After I sat on the bed, Regina started to energetically rub my body with two special sponges in order to improve the blood circulation. The sponges where rough, but not that much so you do not feel any pain, on the contrary you feel the blood flowing better through the arms and legs. Afterwards, Regina started to apply the algae on the whole body  using single use gloves, she wrapped me in the plastic foil, covered me with a towel and a blanket and left me to “macerate” for 20-30 minutes. In the mean time she applied a algae mask on the face as well, a towel over the eyes, a lip balm to hydrate them and left me to relax. From time to time Regina was spraying me with rose water over the face for hydration, cooling and for a nice scent and relaxation.

While I sat like this, Regina filled the jacuzzi with water and foam, and prepared two glasses with cold water. In the end she removed the mask from my face using hot, wet towels, which was extraordinary and suited. She lead me to the bathroom to take a shower, where there was shampoo, conditioner and shower gel, products from Krestin Florian. After the shower I sat in the jacuzzi for 15-20 minutes, super relaxing, bubble massage and a loooooot of foam. It was a bit sad I could not start the jacuzzi more often because the foam was running over and I did not want to make a bigger mess, there was already a lot :).

In the end, being back to the therapy room, Regina applied a cream mixed with massaging oil on my whole body, a special cream for rejuvenation on my face mixed with 1-2 drops of natural lavender oil, and a special cream for legs, very fatty and perfect for the heels. I forgot to ask what was this cream, I was thinking of buying it, but I will ask next time.

When I left I got a glass of water, I did not get that extraordinary good and full of aroma tea, nor the fruits as happened last time with Liv Kjersti :). I bought the face cream and lavender oil from Krestin Florian, this because Regina checked the price on the spot, which was very good. I will use them and write about them on the blog. Next time I am thinking to buy the algae face mask because my complexion was extremely smooth and clean after it, and moreover I really need a good complexion mask.

Conclusions:

– I got cotton slippers this time, as opposed to the last visit, even though I did not use them until the end :);

– Regina took of her shoes off and walked in the room with the socks on, so the sound of shoes was not there as last time, I felt that was better and more relaxing;

– in the time which spent on the back during the session, Regina put a rolled and warm towel under my neck, this being very relaxing and comfortable;

– cleaning the face after the make-up remover and face mask was done with wet, hot towels, a very good, efficient and relaxing method. It was exactly as in those classic gangster movies, you know what I mean?! Those when they go to a barber shop and get a very hot towel on their face… Well, I always wondered what sensation one gets with hot towel on the face… now I know, it is suuuupeeeerrrr good :);

– I noticed that the prices for the Kerstin Florian products still are not showed in the product window, but at least I got the chance to check the prices at the cashier… anyway it is better like that then going home and sending mail to ask the price for some products, and then decide on whether you want them or not, and then to go back to the centre to buy them :).

– in the end I got a glass of water, no fruits nor tea as last time;

– the mirror in the bathroom, to check how your hair and clothes are looking, is still missing, and now I was missing a hair dryer as well. After the jacuzzi, my hair was wet, and the weather in Bergen is not that warm to go out with your hair wet :). Maybe a small table in the bathroom with all kinds of useful stuff would be good to have in the bathroom;

The truth is that I enjoy more and more the atmosphere, services and products offered/used by them, the care, attention that you get during these treatment sessions. So, Spa 365 from Paradis, Bergen gets from me 5 lilies.

Note: I found out from them that in the period October 24th – November 6th, the Spa Aktiv 365 has 50% off offers on all the treatments on their menu. Of course I made one appointment for me in that period :). In November a new Aktiv 365 centre will open in Kråkenes (near Bergen). On November 12th there is “open house” that means that anybody can visit the center for free.  If you become a member there now the first month is for free. I hope they will have some more promotions and sales for all Aktiv 365 members 🙂

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

