jump to navigation

SPA in Paradis – Activ 365 September 26, 2011

Posted by lillylikes in SPA´s.
trackback

Scroll down for English version

In sfarsit am fost la prima mea sedinta de Spa din Bergen. Sunt diferite saloane la care poti sa te duci la SPA in Bergen si pe care planuiesc sa le incerc si apoi sa scriu despre ele aici pe site. Salonul Spa 365 este localizat in incinta centrului de fitnes Aktiv 365 (inainte Sprek og Blid) si il gasiti la adresa Tjernvegen 30 Paradis.

Din 2008 am un card de membru la acest salon de fitness deci pot zice ca l-am frecventat destul de des. Din ce am incercat pana acum imi place cel mai mult sala de fitness, bazinul de inot cu jacuzzi si terenurile de tenis. Tare mult as vrea sa incerc si orele de Zumba sau Pilates, sper ca in curand sa am mai mult timp liber si sa le incerc.

Dar sa revenim la SPA. Cred ca va dati seama acum ca pur si simplu nu puteam incepe aceasta aventura in lumea SPA-urilor decat cu SPA 365 🙂 A fost tare greu sa imi aleg un meniu de SPA pentru ca toate suna foarte tentant (bai cu ierburi, scrub pe tot corpul cu musetel, impachetari corporale cu aloe vera, etc).  Lista completa cu toate activitatile pe care le ofera centrul SPA 365 si preturile lor aici. In final eu mi-am ales meniul SPA “Drøm av lavander”, care s-ar traduce “Un vis de lavanda”, cu o durata de 80 minute la un pret de 1390 coroane norvegiene (NOK) adica aprox. 175 de euro.

Programarea am facut-o foarte simplu pe internet, am ales ziua si ora la care mi-ar conveni sa ma duc , ce  tratament mi-as dori din toata lista (Spa, masaj, tratamente pentru fata, etc)  si terapeutul cu care ai dori sa faci sedinta. Eu cum nu am mai fost niciodata am ales optiunea “Nu conteaza” :). Automat se deschide o noua pagina cu orele disponibile in jurul preferintei alese mai devreme. Alegi ce ti se potriveste (daca nu e nimic care sa se potriveasca banueisc ca incepi de la inceput cu alta zi si ora). La final, iti scrii numele, adresa de e-mail si numarul de mobil. Poti alege si optiunea sa iti aduca aminte de programare printr-un SMS (cu 1 zi inainte sau cu 2 ore inainte de ora programata).

La centru am ajuns cu 5 minute mai devreme decat eram programata, am intrebat la receptie apoi a aparut o domnisoara care s-a recomandat ca fiind terapeutul meu pentru sedinta si ca o cheama Liv Kjersti. M-a condus la cuier, unde mi-am dat jos haina si pantofii, apoi pe hol unde era o mica sala de asteptare. Micuta si cocheta puteai sa bei un ceai daca vroiai. Eu am preferat sa fac ceva poze cat am asteptat.

A aparut Liv Kjersti si m-a condus in camera pregatita pentru sedinta de Lavanda, mi-a explicat ce va urma sa imi faca in urmatoarele 80 de minute si ce fel de produse va folosi. Astfel am aflat ca va folosi produse speciale profesionale de la Kerstin Florian. In baia de langa camera m-am dezbracat si m-am infasurat in prosopul pus la dispozitie de ei dupa care revenita in camera a inceput sedinta.

Sendinta propriu zisa contine:

– un scrub al corpului- picioare, spate, maini si abdomen.

– masaj al spatelui cu pietre fierbinti si ulei de lavanda

– un masaj la ceafa si gat cu ulei de lavanda

– masaj la talpile de la picioare cu pietre fierbinti si cu ulei de lavanda.

La final am stat singura impachetata in prosoape la caldura cateva minute, apoi a revenit Liv Kjersti si mi-a spus ca sedinta s-a terminat si ca ma pot duce la baie unde ma pot imbraca si sa ies afara cand sunt gata. Ea a pregatit pentru mine cat am stat eu impachetata un ceai de eucalip cu menta si ceva fructe intr-un bol. Am intrebat-o pe Liv Kjersti cam ce mi-ar recomanda pentru urmatoarea sedinta. Am stabilit ca va fi un masaj corporal cu insistenta pe gat si spate ca a simtit acolo ceva tensiuni (si nu o contrazic, si eu le simt) 😀 + un tratament pentru fata. Oricum o chestie e clara, data viitoare cand imi fac o programare voi sti ce terapeut sa imi aleg la SPA 365 🙂

Da-uri:

– atmosfera relaxanta din camera de terapie;

– muzica din surdina;

– detaliile legate de programare si SMS-ul;

– patul foarte confortabil si era incalzit la o temperatura numai buna de relaxat;

– masajul extraordinar de bun, Liv Kjersti cred ca are degete magice…

– sfaturile si indicatiile utile ale lui Liv Kjersti;

– bolul de fructe a fost extraodinar de bine-venit, super hidratant si energizant;

– ceaiul super bun, aromat si gustos;

crema de scrub cu minerale de la Kerstin Florian a fost extraordinara, mi-am simtit pielea racorita si curata. Ajunsa acasa am citit mai multe despre crema si am vazut ca intr-adevar contine cristale de sare din surse minerale termale + eucalipt. Foarte buna, as fi interesata sa o folosesc si pe termen mai lung 🙂

Nu-uri:

Lipsa slapilor de unica folosinta: dupa ce m-am dezbracat complet a trebuit sa ma duc in picioarele goale pana pe patul de terapie. La final dupa ce am primit masajul extraordinar de bun la picioare si am stat la caldura a fost nasoala senzatia sa ma dau jos din pat sa calc pe podeaua rece cu picioarele mele fine-calde-cremuite. Parca iti doresti sa calci pe ceva moale si pufos 😀

Slapi sau ceva papuci care nu fac zgomot pentru terapeute: stai intins acolo pe patul caldut, masajul e extraordinat de bun, muzica in surdina dar singurul lucru care te deranjeaza e cand auzi ca cineva paseste cu papucii de strada pe langa tine. Si paseste asa incet ca si cum s-ar strecura sa nu faca zgomot. Si parca asta e si mai enervant 🙂

Lipsa unei oglinzi in baie: dupa ce am primti un masaj la ceafa, si m-am dus sa ma imbrac nu am avut un ciob de oglinda acolo sa imi aranjez un pic parul… sa nu ies afara ca si o leoaica 😀 Loc este destul in baie, ca e destul de maricica, ar merge o oglinda dupa usa undeva…. Ar fi buna si o oglinda mare sa te vezi din cap pana in picioare inainte si dupa tratament… poate sunt ceva efecte super vizibile si cateva kilograme in minus 😀

O ceasca frumoasa de ceai in locul unui pahar de hartie pentru ceaiul de la final.

Lipsa unei liste de preturi pentru produsele profesioniste Kerstin Florian la care fac reclama, pe care le folosesc la diferite proceduri si pe care le poti cumpara de acolo. Eu de exemplu as fi fost curioasa cat costa crema scrub, dar pentru a afla pretul trebuie sa trimit un mail la nu stiu ce adresa, sa imi trimita ei pretul si apoi sa ma duc sa o cumpar… Mi se pare cam complicat si cred ca multa lume renunta sa cumpere aceste produse.

Nota: avand in vedere ca este prima mea sedinta de SPA pe care trebuie sa o notez si nu am nici un alt termen de comparatie, ii acord nota 4.5 cu mentiunea ca aceasta nota se poate modifica mai tarziu cand o sa am un clasament 🙂

English Version

I finally went to my first Spa session in Bergen. There are different spa salons in Bergen, which I plan to try and write a few things about here on my blog. The Spa 365 salon can be found within the fitness centre Aktiv 365 (previously called “Sprek og Blid”) and can be found at the address Tjernvegen 30 Paradis, Bergen.

I have a membership at the fitness centre since 2008, so I can say that I visited it quite often. From what I have tried until now, I like the fitness room, the swimming pool with the jacuzzi and the tennis courts. I would like very much to try the Zumba and Pilates courses, I hope that soon I will have more free time and have a go at them.

But coming back to the Spa salon. I guess you can figure out that I could only start this adventure in the world of Spas at Spa 365 :). It was a bit difficult to choose a Spa menu because all of them sounded very tempting (herbal baths, full body chamomile scrub, full body aloe vera wrap, and so on). The full list with all the activities that the SPA 365 centre offers and their prices lies here. In the end I chose the “Drøm av lavander” treatment, which would translate to “A lavender dream”, which takes about 80 minute at a price of 1390 Norwegian crowns (NOK), meaning approx. 175 Euro.

Booking was very easy on-line, I picked out a day and hour I would prefer, the treatment I would like out of the menu (Spa, massage, facial treatments, and so on) and the therapist I wish to use. Since I never was there before, I chose “no preference” :). Next, you automatically get a new page with the available hours around your declared preference. You chose what fits you (if there is nothing available, I guess you start again with a different day and hour). In the end, you give your name, e-mail address and phone number. You can choose the option to receive a remainder in an SMS (one day or two hours before the appointment).

I arrived at the centre about 5 minutes early, asked at the reception about my appointment and after came a young lady which recommended herself as my therapist for the day and of course gave her name, Liv Kjersti. She led me to the dressing room where I took off my jacket and shoes, and then to the lobby where there was small waiting room. Small and coquettish, you could have a tea if you would like one. But I preferred to take some pictures while I was waiting.

Then came Liv Kjersti and led me to the room prepared for the Lavender session, explained what she would do in the next 80 minutes and what products she would use. I found out that these products are professional ones from Kerstin Florian. I undressed in the bathroom next-door, wrapped myself in a towel, and returned in the room I started the session.

The treatment itself was:

– a body scrub – legs, back, hands and abdomen.

– back massage with hot stones and lavender oil

– neck massage with lavender oil

– feet massage with hot stones and lavender oil.

In the end I lay alone wrapped in warm towels for a few minutes, before Liv Kjersti came back and said that the session was over and that I can get dressed in the bathroom. She prepared a mint and eucalyptus tea and some fruits while I was relaxing wrapped in the towel. I asked Liv Kjersti what she would recommend for the next session. We settled for a body massage with emphasis on the neck and back where she felt some tension (I can’t argue here, I feel them too :d ) + a facial treatment. One thing is for sure, next time I make an appointment at SPA 365 I will know which therapist I choose.

YES’s:

– relaxing atmosphere in the treatment room

– low volume music;

– details regarding booking and the SMS remainder;

– comfortable bed, warmed at a temperature just right for relaxation;

– extraordinary massage, Liv Kjersti probably has magic fingers:

– useful advices from Liv Kjersti;

– the bowl of fruits was very welcomed, very hydrating and energizing;

– super good tea, very tasty;

the scrub cream with minerals from Kerstin Florian was extraordinary, I felt my skin cooled and clean. After I got home I read some more about the cream and saw that indeed it contains salt crystals from mineral thermal sources – eucalyptus. Very good, I would be interested in using one for a longer time 🙂

NO’s:

Lack of single use slippers: after getting undressed I had to walk barefoot tot the bed. After a great massage on my feet, and sitting in the warm towels, it was not very comforting to step on a cold floor with my newly creamed-fine-warm feet. One would wish to step on something smooth and fluffy 😀

Some slippers of shoes that are not that noisy for the therapists: when you lay there on a warm bed, extraordinary massage, quite music, but the only thing that bothers you is when someone steps with their outside shoes next to you. And they do that slowly, like sneaking not to make noises. And that makes it even more annoying. 🙂

No mirror in the bathroom: after getting a neck massage, and getting dressed, I did not find a mirror to look at my hair and arrange it… so that I would not get out with a lion hair due 😀 There was plenty of space in the bathroom, which was pretty big, one mirror some place would not hurt… A big one would be even better so that you could check yourself out from head to toe after the treatment… there might be some extra visible effects afterwards and few kilos less 😀

A nice cup for the tea instead of the paper cup for the tea in the end.

Lack of a price list for the professional Kerstin Florian products which they advertise and use for different procedures, and which you can buy from there. I for example would be curious to find out how much would the scrub cream cost, but to find the price I have to mail some address, so that they can send me the price and then go to the centre and buy it… It seems a bit complicated and perhaps people tend not to buy these products…

Mark: considering that this is my first Spa session which I have to mark, and having no other reference, I give it a 4.5 with the note that it can be modified when I would have a classification 🙂

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

